מבצע ! קבלו הנחה בשווי 10% לכל מוצרי קוויק אנד ברייט. קוד קופון: quick10

מבצע פסח עד 15-04-2024

בימי שישי לקראת פסח, חנות המפעל פתוחה בשעות 12:00-08:00 | שירות איסוף והחזרה חיפה- ב"ש בחינם!

חשיבות ניקוי ספות

 

חשיבות ניקוי ספות – בכל בית יש סלון, ובכל סלון יש ספות, מה שמחייב אתכם להקפיד על ביצוע של ניקוי ספות. על ידי כך תיפטרו מכל נוכחות לא רצויה של חיידקים מזיקים מעל הספות, או לחלופין תגנו על חיי הספות, תוך כדי כך שתחסכו בהרבה הוצאות כספיות בראייה קדימה. חרף העובדה שזה ממש מושך לצפות בסדרה אהובה בטלוויזיה ולהתכרבל על גבי הספה, מסביבכם נמצאים חיידקים שמזיקים לבריאות האורבים בכל פינה. בשביל דירות שיש בהן תעלות אוויר, כי אז מופצים אלרגנים או אבק בכל זמן נתון, ותופסים את מקומם על גבי הספות שלכם. אל לכם לעשות פשרות בכל מה שקשור לבריאות של היקרים לכם, תזמנו את שירותי ניקוי ספות המקצועיים מבעוד מועד, על מנת שהספות שלכם יהיו יותר נקיים למן הרגע שהבאתם אותן לסף הדלת של הבית שלכם.

בכתיבת מאמר זה הושקעו מאמצים רבים, אנו מצפים ממכם שתכבדו אותנו ותקראו את המאמר שלפניכם מראשיתו ועד לתומו, וכך תלמדו עוד דברים חשובים על ניקוי ספות…

 

האם ניקוי ספות מקצועי יכול לחסוך לכם בהוצאות כספיות?

באם חשבתם לנקות את הספות שלכם ברמה מקצועית, תחשוב שוב. הציוד שנדרש מלווה בתג מחיר גבוה, בפרט במידה ועושים בו שימוש כמה פעמים במשך הזה. על מנת להימנע מכל ההוצאה הכספית המיותרת הזאת, טוב תעשו באם תצרו קשר עם חברת ניקוי ספות מקצועית, ותזמנו אותה לבית שלכם כל שישה חודשים לפחות. החברה לניקיון הספות המקצועית תעניק לריפודים שלכם את מלוא תשומת הלב המתבקשת, עמו גם לא תצטרכו לדאוג בהיבט של התקופה שייקח לכם לנקות את הספות ביחד עם חומרי הניקיון הסטנדרטיים בחנויות המקומיות. במקום לבלות כמה שעות טובות בקרצוף עצמי של הספות שלכם, ולהיווכח שהן לא ממש נקיות כפי שהייתם רוצים, תעבירו את המושכות לחברת ניקיון ספות מקצועית.

האם ניקוי ספות מקצועי ישפיע לטובה על איכות האוויר שאתם נושמים?

יש חשיבות בל תתואר לאיכות האוויר שאתם נושמים בבית שלכם, בעוד אוויר פנימי מכיל בדרך כלל מזהמים שנשאבים מן האוויר בחוץ, וזאת עובדה, ובעוד אתם מבלים זמן ממושך במהלך היום בדירה שלכם, איכות האוויר שבה מהווה ערך שלא יסולא מפז. הדבר מקבל משנה תוקף באם חיים בבית שלכם בני אדם בגיל הזהב או ילדים קטנים, וזאת בגלל שהם הכי רגישים לאיכות אוויר ירודה. ברם, ניקוי ספות מקצועי ממגר את הנוכחות של מזהמי אוויר בבית, שבתורם עשויים להביא לכדי מצוקה נשימתית, או להחמיר בעיות נשימה כמו למשל אסתמה.

דילוג לתוכן