יצאנו לחופשת פסח עד ה-30-04-2024 | חג שמח לכל לקוחותינו וכל בית ישראל!

מבצע ! קבלו הנחה בשווי 10% לכל מוצרי קוויק אנד ברייט. קוד קופון: quick10

מבצע פסח עד 30-04-2024

חשיבות ניקוי שטיחים

נכון, כל ריהוט בבית עלול להתלכלך, לצבור אבק או להתבלות, אבל השטיחים הרבה יותר, בעודם חווים את התנועה הכי ישירה שתורמת בתורה להצטברות של בלאי ושל זיהום באופן כללי. יש משנה חשיבות לשמירה על תחזוקה נאותה ועל ניקיון של השטיחים בחללי הבית, וזאת על מנת שייראו טוב כמו חדשים. מעבר לכך, על מנת להאריך את אורך חיי השטיחים. אנו בטוחים שאתם מקפידים לשאוב אבק כמה פעמים בשבוע מהשטיחים, אבל זה ממש לא מספיק, עליכם לקרוא לשירותיה הנאמנים של חברת ניקוי שטיחים פעם או פעמיים מדי שנה בשנה. אם הגעתם לפה, סימן שהנושא של ניקוי שטיחים מעניין אתכם, ולא בכדי, ולכן כדאי שתקראו למן התחלת ועד לסיום מאמר זה…

 

האם ניקוי שטיחים באמת משפר את הנראות הכללית של החלל?

מעצם העובדה שהשטיחים נחשבים לסוג הריהוט הכי גדול בכל בית בית, הם אף הכי משומשים בכל בית. וההיגיון של אמירתנו מובן מאליו. חרף כל זאת, אין הרבה בני אדם שמקדישים יותר מדי תשומת לב לכמויות הלכלוך הרבות שצוברים השטיחים. אומנם אי אפשר להבחין בכך בדיוק בעין בלתי מזוינת, אך עם חלוף הזמן החלל עשוי להיראות הרבה יותר מיושן או מלוכלך רק בשל הנוכחות של השטיחים הלא רצוי. לפיכך, זה רק טבעי לזמן את השירותים של ניקוי שטיחים מאת חברה מקצועית, שיש באפשרותם לשמור על נראות של סיבי שטיחים מרשימה, כמו גם לשפר את האסתטיקה של החלל.

האם ניקוי שטיחים תורם לסביבה יותר בריאה?

חש חלק ניכר מהאלרגנים או מהאבק אשר נתפסים בסיבים של השטיחים שעשויים למצוא את דרכם, למגינת לבכם, לאוויר הנשימה של יושבי הבית, ובו הינם יכולים להסב לכל מיני בעיות בריאותיות, בעיות בנשימה או לתגובות של אלרגיות, וכיוצא בזה. חברה שמבצעת ניקוי שטיחים מקצועי עושה שימוש בטמפרטורה גבוהה של מים, מה שבהכרח מחסל את כל הקיום של האלרגנים, באופן הזה שהינם כבר לא מהווים יותר איום בריאותי, ומותירה את פני השטיחים לגמרי מחוטאים.

האם ניקוי שטיחים יטשטש את טביעות הרגל של העוברים ושבים שדורכים על השטיחים?

בעוד השטיחים בדרך כלל מקבלים תנועה ערה וניכרת מהנוכחות של דריכת בני הבית עליהם, בחללים כמו לדוגמה – מטבח, חדר ההסבה, חדרי שינה, מסדרונות, פינת האוכל, וכיוצא בכך, השטיחים לא ייראו כתמול שלשום במקומות שבהם מרבים להיות, הדבר נובע מכך שלכלוך נמצא במקומות הללו באופן קבוע, עד כדי כך שהם נהיים ממש כהים. אפשר לפתור את הבעיה הזאת על ידי קריאה מהירה לחברה שמבצעת ניקוי שטיחים מקצועי, אשר ברוב תבונתה תטשטש את טביעות  הרגל של העוברים והשבים שדורכים על השטיחים בבית.

דילוג לתוכן