יצאנו לחופשת פסח עד ה-30-04-2024 | חג שמח לכל לקוחותינו וכל בית ישראל!

מבצע ! קבלו הנחה בשווי 10% לכל מוצרי קוויק אנד ברייט. קוד קופון: quick10

מבצע פסח עד 30-04-2024

מחיר ניקוי שטיחים

המון בעלי חברות, ארגונים או עסקים, כמו גם בעלי נכסים פרטיים לא השכילו עדיין להבין כי לא מספיק לשאוב אבק מהשטיחים, או לנקות אותם באופן נקודתי מסורתי, וכי ניקוי שטיחים על ידי בעלי מקצוע לא נחשב כיום כמותרות, אלא הוא חובת המציאות לגמרי. שטיחים מטבעם הופכים כל חדר בבית ליותר נאה, נוח או אסתטי, אבלי בהיעדר ניקיון שטיחים מקצועי, השטיחים עשויים להיות עמומים, להיראות פחות טוב, כמו גם להתמלא במזהמים מזיקים, באבק או בלכלוך. אנו בטוחים שהנושא של עלות השירותים של ניקיון שטיחים מקצועי עלול להטריד אתכם, ולכן, באם תקפידו על קריאה רציפה של המאמר הזה, תגלו הכול אודות ניקוי שטיחים מחיר, ותראו כי זה ממש לא נורא…

 

מה הוא ניקוי שטיחים מחיר של שטיח בודד?

באופן הגיוני, השטיחים בבית עשויים ללכוד מזהמים, כמו למשל – חיידקים, חלקיקים, לכלוך, שערות של כלב או של חתול או אבק, וכולי. חברת ניקוי שטיחים מקצועית בדרך כלל עושה שימוש בכלי ניקוי מקצועיים ומאוד עוצמתיים, ויש ביכולתה להסיר כל לכלוך, אבק או מזהם, ולא משנה עד כמה שהוא הוטבע עמוק בשטיחים. ונעבור לעצם העניין, כאשר חוקרים את הנושא של ניקוי שטיחים מחיר – כי אז המחיר לשטיח בודד למטר הרבה יותר גבוה מאשר המחיר של שטיחים מקיר לקיר, הדבר נובע מכך ששטיח בודד יש בו הרבה פחות מטרים מאשר יש בשטיח מקיר לקיר, ובשביל חברות לניקיון שטיחים מקצועיות ממש לא משתלם להגיע עד אליכם בשביל סכום כה פעוט.

מה הינו ניקוי שטיחים מחיר מקיר לקיר?

כאשר יש בבית שלכם סביבה לחה, היא בהכרח מסכנת את השטיח מפני צמיחה של טחב. כל עודף של לחות על גבי השטיחים שאינם יבשים מספיק, מזמנת היווצרות נוספת של עובש. הפתרון כמובן הוא לקרוא לחברה של שירותי ניקיון שטיחים מקצועיים, בפרט אם יש לכם בבית בכל מיני חדרים שטיחים מקיר לקיר, והיא תסיר בוודאות כל נוכחות של טחב, תוך כדי מניעה שהעובש ימשיך לפקוד אתכם בשלב כזה או אחר. אבל נעבור לנושא שלשמו התכנסנו פה – ניקוי שטיחים מחיר מקיר לקיר, בחלל ממוצע של בערך שלושה עשר מטרים רבועים נאמד במחיר שבין ארבעה עשר ₪, לבין שלושים ₪ למטר מרובע, ובתרגום חופשי – המחיר לניקוי שטיחים מקיר לקיר נע בין מאתיים ₪ לבין ארבע מאות ₪, פחות או יותר.

דילוג לתוכן