בכל תכתובת לחברה על המשתמש לכלול פרטים מלאים לרבות, כתובת ואימייל ליצירת קשר. החברה תשתדל להגיב לכל בקשה סבירה בתוך זמן סביר.
כל הודעה אשר תישלח על-ידי החברה למשתמש וזאת על פי הכתובת כפי שמילא המשתמש בעת ההזמנה, תיחשב כאילו הגיעה למענה לאחר 48 שעות מיום שנמסרה לדואר.
פניה לשירות הלקוחות לצרכי הסרה מרשימת דיוור שיווקי תטופל תוך 7 ימי עסקים, בטווח זמנים זה ייתכן ועדיין ישלח דיוור שיווקי אל המשתמש. משתמש המעוניין בהסרה מיידית, יכול להסיר עצמו מרשימת הדיוור על ידי: (1) לחיצה על כפתור 'הסר' המופיע בתחתית הדיוור השיווקי הנשלח אליו באמצעות המייל, או (2) ע"י השבת המילה 'הסר' במסרון חוזר למסרון השיווקי שנשלח אליו.
בשאלות לגבי המוצרים המוצגים באתר או לפרטים נוספים בקשר לאתר, פעילותו ואופן ביצוע הזמנות, ניתן לפנות לשירות הלקוחות של החברה בכל אחת מן האפשרויות הבאות: (1) בטלפון 08-9201820 בימים א' עד ה' בין השעות08:00-16:00 ; (2) בדואר אלקטרוני: office@carpet.co.il (3) בפקס: 08-9201821; (4) בדואר לכתובת: הצורפים 4 לוד לידי שירות לקוחות. יש לציין שהפנייה נעשית עבור שירות הלקוחות ולציין את מספר העסקה.