מדיניות שירות לקוחות

  1. מדיניות שירות לקוחות

 

  • בכל תכתובת לחברה על המשתמש לכלול פרטים מלאים לרבות, כתובת ואימייל ליצירת קשר. החברה תשתדל להגיב לכל בקשה סבירה בתוך זמן סביר.

 

  • כל הודעה אשר תישלח על-ידי החברה למשתמש וזאת על פי הכתובת כפי שמילא המשתמש בעת ההזמנה, תיחשב כאילו הגיעה למענה לאחר 48 שעות מיום שנמסרה לדואר.

 

  • פניה לשירות הלקוחות לצרכי הסרה מרשימת דיוור שיווקי תטופל תוך 7 ימי עסקים, בטווח זמנים זה ייתכן ועדיין ישלח דיוור שיווקי אל המשתמש. משתמש המעוניין בהסרה מיידית, יכול להסיר עצמו מרשימת הדיוור על ידי: (1) לחיצה על כפתור 'הסר' המופיע בתחתית הדיוור השיווקי הנשלח אליו באמצעות המייל, או (2) ע"י השבת המילה 'הסר' במסרון חוזר למסרון השיווקי שנשלח אליו.

 

  • בשאלות לגבי המוצרים המוצגים באתר או לפרטים נוספים בקשר לאתר, פעילותו ואופן ביצוע הזמנות, ניתן לפנות לשירות הלקוחות של החברה בכל אחת מן האפשרויות הבאות: (1) בטלפון 08-9201820 בימים א' עד ה' בין השעות08:00-16:00 ; (2) בדואר אלקטרוני: office@carpet.co.il (3) בפקס: 08-9201821; (4) בדואר לכתובת: הצורפים 4 לוד לידי שירות לקוחות.   יש לציין שהפנייה נעשית עבור שירות הלקוחות ולציין את מספר העסקה.