יצאנו לחופשת פסח עד ה-30-04-2024 | חג שמח לכל לקוחותינו וכל בית ישראל!

מבצע ! קבלו הנחה בשווי 10% לכל מוצרי קוויק אנד ברייט. קוד קופון: quick10

מבצע פסח עד 30-04-2024

נוזל הניקוי קוויק אנד ברייט

 

נוזל הניקוי קוויק אנד ברייט הוא נוזל אשר מאופיין בטכנולוגיה מתקדמת יותר ומשלבת מגוון רכיבים שאינם רעילים לאדם ולסביבתו ואשר מתכלים בטבע. כל זה נשמע כמו חלום ורוד? אז תדעו שנוסף לכל זה הרכיבים מספיק חזקים להסיר את הכתמים הכי קשים שיש. רוצים לדעת עוד על חומר הניקוי המופלא הזה? המשיכו לקרוא ותגלו בעצמכם.

מה היתרונות של נוזל הניקוי קוויק אנד ברייט?

יש יתרונות רבים לכל הנוגע בעניין של נוזל הניקוי קוויק אנד ברייט. קודם כל חשוב לדעת כי קוויק אנד ברייט הוא חומר ניקוי ירוק אורגני. הדבר הראשון הוא שאפשר להיות בטוחים כי הנוזל הוא בטיחותי לשימוש במאת האחוזים. אם טבעי בצורה מלאה, לא מכיל שום חומרים כימיים שמזיקים גם לבני האדם וגם לבעלי החיים. עקב כך, זהו חומר אורגני לחלוטין, הוא לא פוגע באיכות הסביבה ובאורח החיים של בני האדם. יתרה מכך, בין אם אתם חולי ניקיון, חובבי ניקיון או סתם מנקים כל יום את הבית, החומר הזה יכול להספיק לכם עד חצי שנה של שימוש! הוא יכול להחליף את כל חומרי הניקוי שיש לכם מתחת לכיור. הוא מוצר שמשמש גם לניקוי חלונות, כיורים, רצפות, שמשות, ריפודים לרכב מכתמים ואפילו בעלי חיים. אין כתם אחד שלא תצליחו להוריד איתו. גם את האלה העקשניים שלא מוכנים לרדת בשום מחיר. יתרון אחרון להיום הוא שאתם יכולים להשתמש בחומר הניקוי הזה גם בתור ג'ל וגם בתור נוזל. כך תוכלו ליהנות מכל חלקיו ולהשתמש בו בצורתו הדלילה ובצורתו הסמיכה.

 

למה כדאי להשתמש בנוזל הניקוי קוויק אנד ברייט?

נוזל הניקוי קוויק אנד ברייט הוא מוצר הניקיון הכי חדשני והכי מהפכני שתוכלו למצוא היום בשוק. הוא שינה את כל חוקי הניקיון. הוא מחליף את כל חומרי הניקיון שאתם עדיין מחזיקים מתחת לכיור. הוא רב שימושי והוא מוריד את כל הכתמים העקשניים ביותר ועד הסוף, כן כן, גם את הכתמים שהילדים השאירו על הספה וגיליתם עליהם חודשיים וגם כתמים שלעולם לא חשבתם שיכולים לרדת. את הכול הוא מוריד. כמו כן, הוא לא מזיק לעור, גם אם הוא נכנס לכם לאף או לעיניים כל מה שהוא יגרום זה לניקיון ממש כמו סבון, והוא גם לא פוגע באיכות הסביבה. המרכיב הפעיל הוא בהחלט חזק ונותן עבודה כמו שצריך ובמקביל הוא מאוד בטיחותי לשימוש ולא מפיץ כל מיני ריחות שאי אפשר לסבול ומזהם את הסביבה בזמן הניקיון.

דילוג לתוכן